الصفحات

الأربعاء، 15 فبراير 2012

اجمل رسائل الحب الجزء الاول 2012 - Beautiful Love Messages

اجمل رسائل الحب2012 - Beautiful Love Messages
- القلب فيه اسمك ..والعقل فيه رسمك .. والدم فيه عشقك .. وانا والله احبك- يارب من يكرهك يبلى .. ومن يحزنك يشقى
أنا وأنت شجرة توت … أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت … واللي يفرقنا يارب يموت
-اللي بأحبهم أتنين … الأول أنت … أيه بتدور على أيه ؟؟ … التاني برضه أنت
- عهد .. ابقى سجين الود
وعد .. مهما يطول البعد … تبقى حبيبي
- اموت في ثلاثة .. البحر .. الورد … بشويش ياحبيبي …اكيد انت الثالث
- انت بعيد وقلبك بعيد وبالك بعيد بس. أحبك أكيد. واتمني تكون سعيد. “أتمني لك عيد سعيد”
-الثلج هدية الشتاء. والشمس هدية الصيف. الزهور هدية الربيع. وأنت هدية العمر.
- عيد سعيد عمر مديد لبس جديد صحة حديد وبوسة لحبيبي الوحيد.

- همسة حب ..ونبضة شوق ..تقولك .. انت حبيبي
- تمر ساعات .. انتظر صوتك ..وتمر ايام
اتمنى اشوفك … ويمر عمري ..وانا احبك
-واحشنى وارتاح لك وان غبت اشتاقلك تستاهل الحب كله و الحب يستاهلك
- بعتلك سهم الحب و كنت قاصد قلبك غلط السهم و دخل فى عين اللى جنبك
-انصحك بعدم التجوال ليلا لان القمر حلف ان يحبس اى انسان احلى منه
- اليوم : احبك
بكرة :اعشقك
وبعده :في العناية المركزة والسبب ..( امووووت فيك )
 -نفسى اخدك فى مكان بعيد عن البشر تبرد ادفيك تعطش ارويك تتدلع انكد عليك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق