الصفحات

الجمعة، 3 أغسطس 2012

كلمات اغنيه (يا قلبى ) للمبدع مجدى سعد

ياقلبي متخلينيش افتح في الكلام
خليني ساكت و عيش و اصبر علي الايام
عايش و انا المجروح مكسبتش في يوم رهان
و في كل سكه بروح برجع و انا الخسران

من الجرح انا بتاخد بس عليه بقيت واخد
ياما كتير داريت و اداريت و في الاخر كله واحد
القلب خلاص دايب ياما ضاع مني حبايب
هزعل علي مين ولا مين هوة الجرح سايب

انا رايح مش راجع في طريق كله مواجع
ياما بكيت سنين بدموع العين بس ياريته نافع
ايام و بقضيها و حاجات و بعديها
ياما سامحت ناس و بقول خلاص
و ياريت بيضمر فيها

من كتر ما قلبي شاف و تعبت كتير خلاص
دلوقتي بقيت بخاف من غدر كل الناس
مبقتش عارف مين قريب و مين بعيد
و الناس الطيبين يتعدو كده علي الايد

من الجرح انا بتاخد بس عليه بقيت واخد
ياما كتير داريت و اداريت و في الاخر كله واحد
القلب خلاص دايب ياما ضاع مني حبايب
هزعل علي مين ولا مين هوة الجرح سايب

تهت و قلبي انا تاه في طريق اسمه حياه
ده الوقت مبيمشيش و امتي اعيش زي خلق الله
بسأل نفسي و اقول ليه الحال مش معدول
معدش فيه قريب ولا حبيب ارمي عليه الحمول

من الجرح انا بتاخد بس عليه بقيت واخد
ياما كتير داريت و اداريت و في الاخر كله واحد
ايام و بقضيها و حاجات و بعديها
ياما سامحت ناس و بقول خلاص
و ياريت بيضمر فيها

القلب خلاص دايب ياما ضاع مني حبايب
هزعل علي مين ولا مين هوة الجرح سايب
بسأل نفسي و اقول ليه الحال مش معدول
معدش فيه قريب ولا حبيب ارمي عليه الحمول

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق