الصفحات

الجمعة، 26 أكتوبر 2012

مشاهدة أغنية حلا الترك زهقانة طفشانة يوتيوب,كلمات اغنية زهقانة - Words Hala Turk YouTube

مشاهدة أغنية حلا الترك زهقانة طفشانة يوتيوب,كلمات اغنية زهقانة - Words Hala Turk YouTube

كلمات اغنية زهقانة غناء الطفلة حلا الترك
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
بس انا اكفى لأمتى
لا صيف نطلع لا شتا
ماما غسيل مطبخ كوى
وبابا اكيد فى غرفته

طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
بس انا اكفى لأمتى
لا صيف نطلع لا شتا
ماما غسيل مطبخ كوى
وبابا اكيد فى غرفته
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت من البيت من البيت
انا مليت من البيت من البيت
انا ودبدوبى وبس
ما حد يبى فينا يحس
كل ما .. قولتلولى نو
لو مره واحدة تقولوا يس
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت من البيت من البيت
انا مليت من البيت من البيت
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
فى بالى خطة لازم تصير
انا واخوى لازم نطير
بنسافر نعيش الحياة
ناكل فشار ونشرب عصير
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
فى بالى خطة لازم تصير
انا واخوى لازم نطير
بنسافر نعيش الحياة
ناكل فشار ونشرب عصير
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت مليت مليت مليت
انا مليت من البيت من البيت
انا مليت من البيت من البيت
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة
طط طفشانه طفشانه
زز زهقانة زهقانة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق